نماد یک سیاره خاکی سالم با مصرف ماست!

نماد یک کره با یک چنگال و قاشق در طرفین آن تولید غذاهای لبنی تقاضای قابل توجهی را برای زمین، آب و سایر منابع طبیعی ایجاد می کند و حیوانات نشخوارکننده تولید کننده لبنیات مانند گاو، گوسفند و بز متان تولید می کنند – یک گلخانه قدرتمند.

گاز. در شناسایی یک الگوی غذایی سالم برای مردم و پایدار برای کره زمین، “رژیم غذایی سلامت سیاره” هدف را برای غذاهای لبنی 250 گرم در روز (با محدوده 0 تا 500 گرم در روز) تعیین می کند که حدود یک ( 8 اونس) فنجان ماست.

شما می توانید با مصرف ماست کاله به سلامت خود کمک نمائید.

همراه با محتوای چربی، طعم و نوع شیری که ماست از آن گرفته می شود (گاو، بز و غیره)، در اینجا برخی از اصطلاحات دیگر وجود دارد که ممکن است در راهروی ماست بیابید:

ماست یونانی که به آن “ماست صاف شده” یا “پنیر ماست” نیز می گویند.

در ضمن ماست پروبیوتیک بسیار پر انرژی می باشد.

ماستی که صاف می شود تا قسمت آب پنیر از بین برود، در نتیجه قوام غلیظ تری نسبت به ماست صاف نشده دارد و در عین حال طعم متمایز و ترش ماست را حفظ می کند.

ماست های گیاهی یا غیر لبنی. به دلیل افزایش محبوبیت شیرهای غیر لبنی گیاهی، ماست های تهیه شده از سویا، نارگیل، آجیل، برنج و سایر غذاهای گیاهی در قفسه های سوپرمارکت ها رایج تر شده اند.

ماستها انواع مختلفی دارتد که یک نمونه عالی آن ماست میوه ای خانگی می باشد.

توجه داشته باشید که همه ماست های گیاهی تحت تخمیر قرار نمی گیرند بنابراین ممکن است حاوی باکتری های زنده نباشند.

ماست های گیاهی ممکن است پروتئین، کلسیم و سایر مواد مغذی کمتری داشته باشند، مگر اینکه غنی شده باشند، بنابراین اگر این مواد مغذی در رژیم غذایی شما مهم هستند، برچسب حقایق تغذیه ای را بررسی کنید.

پروبیوتیک به غذاها، نوشیدنی ها و مکمل های حاوی سویه های خاصی از باکتری های زنده یا میکروبیوتا اشاره دارد. تولید کنندگان مواد غذایی ممکن است سویه های پروبیوتیک اضافی را برای مزایای سلامتی درک شده اضافه کنند.

با این حال، مقدار دقیق پروبیوتیک‌ها و سویه‌ای از باکتری‌ها که اثرات مفیدی بر سلامتی دارند، در بین افراد متفاوت است و به خوبی تحقیق نشده است.

در ضمن ناگفته نماند یک نمونه از ماست خوب و با کیفیت ماست چکیده می باشد.

CFU یا واحدهای تشکیل دهنده کلنی. تعداد باکتری های زنده در هر گرم این نشان دهنده تعداد باکتری های زنده در زمان تولید ماست است. ماست معمولاً حاوی حداقل 1000000 یا 106 CFU است که حداقل مورد نیاز برای نمایش مهر و موم “فرهنگ های زنده و فعال” روی بسته بندی است.

این حداقل عدد استاندارد ارائه شده است زیرا انتظار می رود که برخی از باکتری ها هنگام عبور از دستگاه گوارش و در معرض اسید معده از بین بروند. اگرچه تولیدکنندگان مواد غذایی اغلب مزایای سلامتی سویه های متعدد باکتری و مقدار بالای CFU را ترویج می کنند، با برخی از محصولات که میلیاردها CFU ارائه می دهند، تحقیقات این ادعاها را تایید نمی کند.

  • منابع:
    1. Yogurt
  • تبلیغات: 
    1. با جاروبرقی محیط خانه را خوشبو کنید
    2. پسری خودش را طعمه شکار ببرها کرد
    3. با سرمایه خود می توانید چه کار هایی انجام دهید
    4. روش تبدیل تولید غذای آماده به کسب و کاری پر سود!