حرفه ای شدن در علم با پوشیدن کت!

برای تشویق بیشتر جوانان کشور به دنبال حرفه‌ای در علم، کمک به آنها برای انجام این کار مفید است.

این یافته کلیدی مطالعه‌ای است که اخیراً برای تعیین تأثیر یک لباس ساده – در این مورد کت‌های سفید آزمایشگاهی – بر اعتماد دانش‌آموزان به توانایی‌شان در انجام علم انجام داده‌ایم.

همینطور شما میتوانید با استفاده از انواع کت ها به ویژه کت چرم از مزایای آن برخوردار شوید.

ما همچنین می‌خواستیم بدانیم که آیا روکش‌های آزمایشگاهی به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا خود را به عنوان دانشمند ببینند و آرزوی شغل علمی داشته باشند.

ما محققین آموزش علوم هستیم که علاقه مند به درک این موضوع هستیم که چگونه نمادها و ابزارهای علم می توانند علاقه دانش آموزان را به مطالعه علم افزایش دهند.

در ضمن با استفاده از کت چرم زنانه شیک می توانید از آن نیز بهره مند شوید.

این موضوع مهمی است زیرا مشاغل در علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی – یا مشاغل STEM – نه تنها برای اقتصاد مهم هستند، بلکه سریع‌تر رشد می‌کنند و نسبت به بسیاری از رشته‌های دیگر درآمد بیشتری دارند.

اگرچه تعداد مشاغل در رشته های STEM در حال افزایش است، اما تعداد افرادی که برای انتخاب رشته در آن رشته ها انتخاب می کنند کمتر از آنچه برای پر کردن موقعیت های شغلی لازم است باقی می ماند.

قدرت لباس
به منظور تشویق بیشتر جوانان برای انتخاب رشته در رشته های STEM و دنبال کردن مشاغل STEM، ما معتقدیم که کمک به آنها برای دیدن خود به عنوان فردی که می تواند در این زمینه ها موفق باشد مهم است.

یکی از مواردی که اغلب با دانشمندان مرتبط است، روپوش سفید آزمایشگاهی و همچنین کت چرم مردانه اسپرت است.

همانطور که در مطالعات قبلی در مورد اثرات کت و شلوار و کت آزمایشگاهی بر بزرگسالان دیده شده است، لباس می تواند ابزار قدرتمندی برای تغییر تصویر فرد از خود باشد.

در تلاشی برای کمک به دانش‌آموزان که خود را به عنوان دانشمند و افرادی که می‌توانند در علم موفق باشند، ببینند، مطالعه‌ای انجام دادیم که دانش‌آموزان را برای آموزش علوم در لباس‌های آزمایشگاهی قرار داد.

همچنین استفاده از کت چرم زنانه بسیار عالی و محبوب می باشد.

ما همراه با سارا کریر، امیلی کیتون، تامی لی، لورن مدن، کاترین چسنات، ماریسا فیلیپس و دانشجویان فارغ التحصیل لنت فیلیپس و پم هاف، با پنج معلم کلاس پنجم از چهار مدرسه روستایی که حداقل دو کلاس علوم تدریس می کردند، کار کردیم.

  • منابع:
    1. Lab Coats Help Students See Themselves as Future Scientists
  • تبلیغات: 
    1. یک اتاق جادویی که اشتباه در آن جان مردم را به خطر می اندازد!!
    2. انسان های موفق چگونه به این جایگاه رسیدند
    3. شباهت لباس مجلسی دو مهمان عروسی را بر هم زد!
    4. راهی که به وسیله آن درآمد میلیونی کسب می کنید