رنگ قهوه ای در شکر قهوه ای از کجا می آید؟

عاشق پختن و آشپزی با یک بسته شکر قهوه ای تازه باز شده است. من دوست دارم آن را محکم در یک اندازه گیری قرار دهم و آن احساس رضایت بخشی را که وقتی بیرون می زند، کاملاً قالب گیری شده، مانند شن و ماسه برای یک قلعه شنی، به من دست می دهد.

بنابراین شکر قهوه ای چگونه ساخته می شود و تفاوت بین شکر قهوه ای روشن و قهوه ای تیره چیست؟

شکر قهوه ای چگونه ساخته می شود
شکر قهوه ای یک اصطلاح عمومی است – فقط شکری است که حاوی ملاس است و ملاس به آن رنگ و طعم قهوه ای متمایز می دهد. شکر قهوه ای به دو صورت تهیه می شود:

شکر قهوه ای تصفیه نشده یا نیمه تصفیه شده شکری است که هنوز حاوی مقداری ملاس از فرآیند تصفیه اولیه شکر است. بسته به منشاء و فرآیند پالایش، می‌توان آن را کارخانه، خام، طبیعی، توربینادو، دمرارا و موسکاوادو نامگذاری کرد. این قندها ممکن است به اندازه قندهای قهوه ای تصفیه شده نرم و مرطوب نباشند.
شکر قهوه ای تصفیه شده با افزودن ملاس به شکر سفید تصفیه شده به دست می آید. این شکر قهوه ای اصل تجاری است که نرم و مرطوب است و معمولاً به عنوان شکر قهوه ای در نظر گرفته می شود، بنابراین ما روی این نوع و نحوه استفاده از آن تمرکز خواهیم کرد.
ارسال تصویر
(اعتبار تصویر: کریستین گالری)
شکر قهوه ای روشن در مقابل شکر قهوه ای تیره
دستور العمل ها گاهی اوقات شکر قهوه ای تیره یا قهوه ای روشن را مشخص می کنند، بنابراین تفاوت چیست؟ این به سادگی مقدار ملاس موجود در آن است:

شکر قهوه ای تیره حاوی حدود 6.5 درصد ملاس است.
شکر قهوه ای روشن (یا گاهی اوقات با برچسب قهوه ای طلایی) حاوی حدود 3.5٪ ملاس است.
چگونه رطوبت بر بافت شکر قهوه ای تصفیه شده تأثیر می گذارد
شکر قهوه ای به دلیل لایه نازکی از ملاس که هر کریستال شکر را می پوشاند، به طور طبیعی مرطوب و نرم است. با این حال، اگر رطوبت ملاس تبخیر شود، شکر به یک توده سفت می‌شود، بنابراین باید همیشه در یک ظرف دربسته بسته شود تا از از دست رفتن رطوبت جلوگیری شود.

اما نکته خوب این است که ملاس رطوبت سنجی نیز دارد، به این معنی که به راحتی رطوبت را جذب می کند. این بدان معناست که اگر شکر قهوه ای شما سفت شده است، می توانید آن را با نان یا سیب ببندید تا ملاس بدزدد و رطوبت آن را بمکد تا دوباره شکر قهوه ای نرم شود!

نکات نرم کننده شکر قهوه ای قم
4 راه برای نرم کردن شکر قهوه ای (و حفظ آن)
یک راه ساده برای نرم کردن شکر قهوه ای سخت در عجله
آشپزی و پخت با شکر قهوه ای
ملاس طعم اصلی شکر قهوه‌ای است، بنابراین شکر قهوه‌ای تیره طعم کاراملی‌تری نسبت به قهوه‌ای روشن دارد. اگر در دستور پخت شما مشخص نشده است که از کدام نوع شکر قهوه ایاستفاده کنید، احتمالاً می توانید از هر چیزی که در دست دارید استفاده کنید، اما آن را انتخاب کنید که فکر می کنید برای دستور غذا مناسب تر است. اگر می‌خواهید طعم‌های عمیق‌تری داشته باشید، قهوه‌ای تیره را انتخاب کنید، اما اگر نمی‌خواهید ملاس بر طعم‌های دیگر دستور غذا غلبه کند، با رنگ روشن همراه باشید.

  • منابع:
  1. Where Does the Brown in Brown Sugar Come From?
  • تبلیغات:
  1. برنامه موقت ایالات متحده برای روپوش
  2. محافظ روبالشی هتل پیشرفته
  3. فردی که با فروش کلیه خود توانست پولدار شود!
  4. پکیج و رادیاتورهای ترکیبی الکتریکی EHC