مزایا و معایب ظروف مسی

اگر می‌خواهید روی ظروف مسی مشهد سرمایه‌گذاری کنید، به دنبال قابلمه‌ها یا تابه‌هایی با ضخامت 2.5 تا 3 میلی‌متر باشید که هم برای پاسخ‌دهی به گرما و هم برای گرم کردن یکسان است. برندهایی مانند Mauviel و De Buyer شرط خوبی هستند.

ما سال‌ها را در Serious Eats گذرانده‌ایم تا مجموعه‌ای از اطلاعات ظروف آشپزی را بسازیم، که تقریباً همه چیزهایی را که در مورد خرید، مراقبت و پخت و پز در همه چیز از چدن و ​​فولاد کربن گرفته تا قابلمه‌ها و تابه‌های نچسب و فولاد ضد زنگ مدرن نیاز دارید، پوشش می‌دهد. اما یک ماده کلاسیک وجود دارد که تقریباً چیزی در مورد آن ننوشته ایم: مس. دلیل آن نباید کسی را که به فکر خرید یک تابه مسی است و سپس قیمت آن را دیده است، شگفت زده کند. که گران است!

و با این حال ارزش نگاه کردن را دارد، به همان ترتیب که یک خودروی اسپرت لوکس تقریباً مورد توجه هر علاقه‌مندی به اتومبیل است، خواه خمیر لازم برای خرید آن را داشته باشد یا نه. قیاس خودرو بسیار مناسب است، زیرا ظروف مسی کیلویی واقعاً خودروی اسپورت فانتزی دنیای وسایل آشپزی است. زرق و برق دار است، سریع است و ارزان نیست. اگرچه، اگر منصف باشیم، این خودرو به قیمتی بسیار کمتر از هر خودرویی، حتی ابتدایی‌ترین خودرو، فروخته می‌شود، و اکثر مردم حداقل یکی از آن‌ها را دارند، درست است؟*

بهترین معاملات دوشنبه سایبری برای خانه و آشپزخانه شما که هنوز هم می توانید دریافت کنید
من، فردی که هیچ چیز در مورد اتومبیل نمی‌دانم و تا 29 سالگی گواهینامه رانندگی خود را نگرفتم، هیچ شغلی ندارم که شبیه ماشین بنویسم.

3:43
تابه های مسی 101
با توجه به اهمیت تاریخی مس در آشپزخانه و استفاده مداوم از آن در رستوران های فرانسوی درجه یک و برخی خانه ها، درک کمی در مورد آن کمک می کند. در اینجا نگاهی به ظروف مسی بزرگ می اندازیم تا نقاط قوت و ضعف آن را مشخص کنیم و سعی کنیم به شما کمک کنیم تا با سرمایه گذاری در برخی از آنها تصمیم بگیرید که آیا می خواهید عمیق تر شوید یا خیر.

از آنجایی که Serious Eats یک شرکت رسانه ای است و نه یک بانک سرمایه گذاری، متأسفانه ما انواع وجوهی را در اختیار نداریم که به ما امکان می دهد مجموعه بزرگی از ظروف مسی را بخریم تا بتوانیم هزاران تجربه دست اول از آن به دست آوریم. برای کمک به پر کردن برخی از شکاف‌های دانش خود، به شرق گرینویچ، رود آیلند رفتیم تا از جیم هامان در مجتمع صنعتی بازدید کنیم که در آن دو شرکت ظروف مسی خود، East Coast Tinning (مخصوص بازسازی ظروف مسی قدیمی) و Duparquet را اداره می‌کند. ظروف مسی سفید (جایی که خودش خط قابلمه و تابه مسی را درست می کند).

  • منابع:
  1. The Pros and Cons of Copper Cookware
  • تبلیغات:
  1. استفاده از لباس زیر بسیار اهمیت دارد!
  2. تقویت سیستم ایمنی با مصرف میوه خشک
  3. استفاده از دستگیره کابینت در تمامی زمینه ها
  4. مصرف میوه خشک و خواص آن برای بدن