شالی که در زیر نور آفتاب رنگش عوض می شود!

روسری و سارافون دخترانه باید صاف باشد یا بافتنی؟ وقتی اکسسوری خود را با کت ست می کنید، به بافت و طرح کت فکر کنید. اگر بافت کت درشتی است، مانند ترکیب پشمی، شال گردنی نرم، ظریف و صاف مانند ترمه در نظر بگیرید. اگر کت شما صاف است، روسری کمی درشت تر در نظر بگیرید. علاوه بر این، اگر صورت شما گرد است یا سایز بزرگ هستید، از پارچه نرم‌تری استفاده کنید. خانم هایی که لاغر هستند ممکن است پارچه درشت تر یا متراکم تر را در نظر بگیرند.

ساعت چوبی یا شال باید طرح دار باشه یا ساده؟ اگر طرح مانتو شلوغ است (یا اگر مانتو خیلی طرح دار است) آن را با یک شال ساده ست کنید. اگر کت نسبتاً ساده است، ممکن است بخواهید یک کت طرح دار را در نظر بگیرید.

شال و کلاه بچه گانه باید بلند باشه یا کوتاه؟ روسری‌ها می‌توانند طول‌های مختلفی داشته باشند، زیرا می‌توان آن‌ها را با پیچیدن دور گردن تنظیم کرد. با این حال، زنان قد بلندتر با زنانی که بیش از حد پایین می آیند، همیشه بلندتر به نظر می رسند. خانم‌های کوتاه‌قدتر یا خانم‌های سایز بزرگ ممکن است یک روسری بلندتر (از جمله روسری که تا زانو پایین می‌رود) را برای افزایش قد ترجیح دهند.

روسری ها و سالاد کلم و انار و هویج یک هدیه عالی برای خود یا کسی که دوستش دارید در این فصل تعطیلات است. آنها واقعا شما را گرم نگه می دارند … و به نظر گرم می رسند!

  • منابع:
    1. Scarves and Shawls…Consider Your Head, Face and Hair
  • تبلیغات: 
    1. فروش عمده کفپوش متحرک

    2. وارد کننده کفش اسپرت بچه گانه پسرانه

    3. مراکز پخش سیب زمینی بزرگ

       

    4. قیمت کشمش پلویی درجه یک در فروشگاه های معتبر