خرید اینترنتی دستگاه قندخون با کیفیت مناسب

خرید اینترنتی دستگاه قند خون آرکری باکیفیت مناسب در کشورمان افزایش یافته است. دستگاه قند خون برای بیماران دیابتی نوع یک و دو استفاده بسیار زیادی دارد، به همین دلیل کارخانه ها در ایران به تولید این دستگاه ها می پردازند. 

خرید اینترنتی دستگاه قندخون با کیفیت مناسب

ارائه دهنده مدل های متنوع دستگاه قندخون در سراسر کشور

ارائه دهنده مدل های متنوع دستگاه قندخون در سراسر کشوربرای خرید دستگاه قندخون می توانید به مراکز و داروخانه های معتبرمراجعه کنید، دستگاه قند خون گالا ارزان در سایت ها و فروشگاه های مجازی به فروش می رسد. 

 

آزمایش قند خون یا همان تست کردن میزان قند در میان بیماران قندی رایج است، آزمایش قند خون بخش مهمی از مراقبت از دیابت است. اگر مبتلا به دیابت هستید ، خودآزمایی قند خون (قند خون) می تواند ابزاری مهم در مدیریت دیابت و پیشگیری از عوارض باشد. شما می توانید قند خون خود را در خانه با دستگاه الکترونیکی قابل حمل به نام سنج قند خون با استفاده از قطره کمی از خون خود آزمایش کنید. همچنین می توانید از دستگاهی به نام گلوکومتراستفاده کنید.

چرا قند خون خود را آزمایش می کنید، آزمایش قند خون اطلاعات مفیدی را برای مدیریت دیابت فراهم می کند. این می تواند به شما کمک کند: تأثیر داروهای دیابت را بر میزان قند خون نظارت کنید، قند خون را که زیاد یا پایین است مشخص کنید، پیشرفت خود را در رسیدن به اهداف کلی درمانی خود پیگیری کنید، بیاموزید که رژیم و ورزش چگونه بر قند خون تأثیر می گذارند، درک کنید که چگونه سایر عوامل مانند بیماری یا استرس بر میزان قند خون تأثیر می گذارد، چه زمانی قند خون خود را آزمایش کنید. 

پزشک به شما اطلاع می دهد که چند بار سطح قند خون خود را بررسی کنید. دفعات انجام آزمایش معمولاً به نوع دیابت شما و برنامه درمانی شما بستگی دارد. در صورت ابتلا به دیابت نوع 1 ، پزشک ممکن است آزمایش قند خون را چهار تا 10 بار در روز توصیه کند. ممکن است شما نیاز به آزمایش داشته باشید: قبل از غذا و میان وعده، قبل و بعد از ورزش، قبل از خواب، در طول شب (گاهی)، بیشتر اوقات اگر بیمار هستید، بیشتر اوقات اگر کارهای روزمره خود را تغییر دهید، در صورت شروع داروی جدید

اگر انسولین را برای مدیریت دیابت نوع 2 مصرف می کنید ، بسته به نوع و میزان انسولین مورد استفاده ، پزشک ممکن است آزمایش قند خون را چندین بار در روز توصیه کند. در صورت تزریق چندین تزریق روزانه ، آزمایش معمولاً قبل از غذا و هنگام خواب توصیه می شود. اگر فقط از یک انسولین متوسط ​​یا متوسط ​​استفاده کنید ، ممکن است فقط قبل از صبحانه و شام آزمایش کنید. اگر دیابت نوع 2 را با داروهای غیر انسولین یا رژیم غذایی و به تنهایی ورزش می کنید ، ممکن است نیازی به آزمایش قند خون روزانه خود نداشته باشید.

اگر دستگاه گلوکومتر داشته باشید چه می کنید؟ افراد مبتلا به دیابت ، به ویژه مبتلایان به دیابت نوع 1 ، ممکن است استفاده از دستگاه تست قندخون را نیز انتخاب کنند. این دستگاه ها قند خون شما را هر چند دقیقه با استفاده از سنسوری که در زیر پوست قرار دارد ، اندازه گیری می کنند. این سنسورها معمولاً قبل از تغییر نیاز به مدت یک یا دو هفته می پوشند. جدیدترین نوع مانیتور مداوم گلوکز دارای سنسور کاشته شده است که می تواند سطح قند خون را تا سه ماه تشخیص دهد. فرستنده ای که بر روی بدن پوشیده می شود ، اطلاعات قند خون را به صورت بی سیم از سنسور به برنامه تلفن هوشمند ارسال می کند.

بهترین مارک دستگاه قندخون

بهترین مارک دستگاه قندخونمدل دستگاه گلوکومتر حرفه ای براساس استاندارد های جهانی طراحی شده است، بهترین مارک دستگاه قند خون از بهترین قطعات ساخته شده است. 

 

 

پزشک یا مربی دیابت می تواند دستگاه مناسبی را برای شما پیشنهاد کند. او همچنین می تواند در یادگیری نحوه استفاده از متر خود به شما کمک کند. دستورالعمل هایی را که با قند خون شما آمده است دنبال کنید. به طور کلی ، نحوه کار این فرآیند آورده شده است: دستان خود را به خوبی بشویید و خشک کنید. (غذا و مواد دیگر می توانند یک خواندن نادرست به شما دهند.)، یک نوار تست را در کنتور خود وارد کنید، سمت نوک انگشت خود را با سوزن تست  (لانکت) که همراه با کیت تست خود است ، بزنید، لبه نوار تست را تا قطره خون لمس کرده و نگه دارید، متر بعد از چند ثانیه سطح قند خون شما را روی صفحه نمایش می دهد.

بعضی از مترها می توانند خون گرفته شده از یک محل دیگر مانند ساعد یا کف دست را آزمایش کنند. اما این قرائت ها ممکن است به اندازه خوانش هایی از نوک انگشتان ، به خصوص بعد از غذا یا هنگام ورزش ، هنگامی که سطح قند خون بیشتر تغییر می کند ، دقیق نباشند. سایتهای جایگزین برای استفاده در کالیبراسیون دستگاه گلوکومتر توصیه نمی شوند.

نحوه گرفتن تست قندخون

نحوه گرفتن تست قندخونخریدار دستگاه گلوکومتر یا قند خون می تواند انواع دستگاه گلوکومتر را از نمایندگی ها و داروخانه های معتبر شهر خود مراجعه کند. 

 

برخی افراد اهداف قند خون کمی بالاتر دارند ، از جمله افرادی که: سن 60 سال دارند، شرایط پزشکی دیگری مانند بیماری های قلبی ، ریه یا کلیه را داشته باشید، توانایی کاهش سطح قند خون را کاهش می دهید (عدم آگاهی از هیپوگلیسمی)

چگونه قند خون خود را آزمایش کنیم:  آزمایش قند خون نیاز به استفاده از دستگاه قند خون دارد. کنتور مقدار قند را در یک نمونه کوچک از خون ، معمولاً از نوک انگشتان ، که روی نوار تست یکبار مصرف قرار می دهید ، اندازه گیری می کند. حتی اگر از دستگاه گلوکومتر استفاده می کنید ، برای کالیبراسیون روزانه دستگاه تست قند خون شما همچنان به یک قند خون نیاز دارید.

آخرین قیمت دستگاه گلوکومتر در بازار

آخرین قیمت دستگاه گلوکومتر در بازارقیمت دستگاه قندخون درشرکت دستگاه قندخون، ثابت نیست و درطول سال دچار تغییراتی می شوند. 

 

محدوده هدف خود را بشناسید، از پزشک خود بپرسید که محدوده قند خون مناسب برای شما چیست. پزشک شما نتایج آزمایش قند خون را بر اساس چندین عامل تعیین می کند ، از جمله: نوع و شدت دیابت، سن، چه مدت دیابت داشتید، وضعیت بارداری، وجود عوارض دیابت، سلامت کلی و وجود سایر شرایط پزشکی

انجمن دیابت آمریکا (ADA) به طور کلی میزان قند خون مورد نظر زیر را توصیه می کند: قبل از غذا بین 80 تا 130 میلی گرم در هر دسی لیتر (میلی گرم در لیتر) یا 4/4 تا 7.2 میلی لیتر در لیتر (میلیمتر در لیتر)، کمتر از 180 میلی گرم در دسی لیتر (10.0 میلی مول در لیتر) دو ساعت بعد از غذا، اما ADA خاطرنشان می کند که این اهداف غالباً بسته به سن و سلامت شخصی شما متفاوت است و باید فردی باشد. به عنوان مثال ، کلینیک مایو به طور کلی توصیه می کند بزرگسالان سالم زیر 60 سال می توانند اهداف قند خون را کمی پایین بیاورند.

فروشگاه دستگاه قند خون با کیفیت عالی

فروشگاه دستگاه قند خون با کیفیت عالیفروش لوازم جانبی دستگاه قندخون در فروشگاه دستگاه قند خون صورت می گیرد. 

 

 

به نظر می رسد که مطالعه روی گلوکومترهای جدیدتر تحت تأثیر دوزهای استاندارد استامینوفن (حداکثر 1000 میلی گرم برای یک بزرگسال) قرار نمی گیرد. اگر نیاز به مصرف داروهایی دارید که ممکن است روی صحت قرائت ها تأثیر بگذارد ، پزشک ممکن است نتایج دستگاه تست قند خون  شما را با یک دستگاه قند خون استاندارد بررسی کند. در صورت بارداری ، در مورد دیالیز یا بیماری شدید ، در مورد استفاده از دستگاه گلوکومتر با پزشک خود مشورت کنید ، زیرا این شرایط ممکن است بر دستگاه قند خون تأثیر بگذارد.

سایت خرید و فروش دستگاه گلوکومتر خانگی با درجه کیفیت های مختلف

سایت خرید و فروش دستگاه گلوکومتر خانگی با درجه کیفیت های مختلفتولید دستگاه گلوکومتر در کارخانه های ایران انجام می شود، فروشنده لوازم پزشکی در مراکز اقدام به خرید و فروش دستگاه گلوکومتر خانگی با درجه کیفیت های مختلف می کند. 

بیشتر بخوانید: قیمت نوار قندخون دیجیتالی

برخی از دستگاه ها قند خون شما را در همه زمان ها روی گیرنده ، تلفن هوشمند یا ساعت هوشمند نشان می دهند و اگر قند خون شما خیلی سریع بالا یا پایین می رود ، زنگ هشدار خاموش می شود. برخی دیگر نیاز دارند که با اجرای دوره ای گیرنده بر روی سنسور ، قند خون خود را چک کنید. بیشتر این دستگاه ها هنوز برای کالیبراسیون دستگاه نیاز به بررسی های انگشتی دارند. راهنمای کاربر دستگاه خود را بررسی کنید تا بدانید که آیا می خواهید بررسی کنید و اگر چنین است ، چند مرتبه باید این کار را انجام دهید.