ارزانترین قیمت دستگاه قندخون در داروخانه ها

دستگاه قند خون یا گلوکومتر وسیله ای است که از آن به جهت انجام تست قند خون افراد دیابتی استفاده می نمایند، استفاده از این دستگاه جهت اندازه گیری و کنترل قند خون افراد دیابتی از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد، با توجه وجود مدل های متنوع این دستگاه با برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار و تفاوت کیفیت و کارایی هر کدام قیمت آنها نیز متفاوت می باشد، جهت اطلاع ارزانترین قیمت دستگاه تست قند خون uright در داروخانه ها، کالا پزشکی ها و سایر مراکز فروش دیگر با توجه برند و کیفیت شرکت سازنده آن می توانید از سایت های آنلاین در این خصوص استعلام بگیرید.

ارزانترین قیمت دستگاه قندخون در داروخانه ها

خرید دقیق ترین دستگاه تست قندخون خانگی

خرید دقیق ترین دستگاه تست قندخون خانگیجهت خرید دقیق ترین و باکیفیت ترین نوار دستگاه قند خون آوان در مدل های خانگی می توانید به شرکت های تولید کننده اصلی و واقعی و یا نمایندگی ها و فروشندگان مورد تایید این مراکز به صورت آنلاین و یا حضوری مراجعه بفرمایید.

از مهمترین نکات حائز اهیمت در خرید دستگاه قندخون مواردی به شرح زیر می باشند:

  • توجه به دقت اندازه گیری دستگاه: معمولا اکثر دستگاه های تست قندخون دارای درصد بسیار اندکی خطا می باشند، که جهت اطلاعات بیشتر در خصوص این موضوع بهتر است به دفترچه راهنمای محصول مورد نظر مراجعه بفرمایید.
  • سیستم کنترل حجم خون: بهترین و باکیفیت ترین دستگاه ها دارای این سیستم می باشند، اگر شما به مقدار کافی و مناسب خون را بر روی نوار تست جهت اندازه گیری قرار ندهید به جای نشان دادن عدد اشتباه ارور می دهد و مانع از ایجاد اشتباه در اندازه گیری قند خون می شود.
  • نوار آزمایش: که تعداد آنها با توجه به نوع دستگاه قندخون مشخص می گردد و به جهت افزایش دقت در اندازه گیری بهتر است از باز گذاشتن بسته و  تماس طولانی مدت این نوارها در مجاورت هوا خودداری نمایید.

تولید دستگاه قندخون مچی در بازار

تولید دستگاه قندخون مچی در بازاردستگاه قندخون در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می شود، دستگاه قندخون مچی یکی از انواع دستگاه های اندازه گیری قند خون افراد است که در ادامه مطلب بیشتر با روند کار با آن آشنا خواهیم شد.

به طور کلی انواع دستگاه تست قندخون به سه دسته کلی زیر طبقه بندی می شوند:

  • دستگاه قندخون خانگی نواری
  • دستگاه قندخون مچی
  • دستگاه قندخون بدون نوار

دستگاه قند خون خانگی نواری جهت چک کردن مداوم و منظم قند خون افراد دیابتی در خانه تعبیه شده است.

دستگاه قندخون مچی که در مراکز درمانی و بیمارستان های بسیار از آن استفاده می نمایند، دستگاهی است که به مچ دست بسته می شود و بدون درد و خونریزی با استقاده از سنسورهای مخصوصی میزان قند خون شخص را مشخص می کند.

از جدیدترین دستگاه قندخون تولید شده در کشور می توان به این نوع دستگاه اشاره داشت.

تولید دستگاه قندخون مچی در کشور با برندهای معتبر ایرانی طی سال های اخیر روند روبه رشدی داشته است.

دستگاه قندخون بدون نوار برای کودکان دیابتی و افرادی که از سوزن زدن و دیدن خون وحشت دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

از مهمترین قابلیت های این دستگاه می توان به ضد آب بودن و قدرت اندازه گیری قند خون تا ۸ ساعت قبل اشاره نمود.

ارزانترین قیمت دستگاه قندخون در داروخانه های معتبر سراسر کشور

ارزانترین قیمت دستگاه قندخون در داروخانه های معتبر سراسر کشوربا خرید دستگاه قندخون از دارخانه های معتبر سراسر کشور می توانید ارزان قیمت ترین این محصولات را با کیفیت تضمین شده خریداری نمایید.

به طور کلی قیمت دستگاه قندخون به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به برخی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت این محصول می پردازیم:

  • نوع دستگاه و میزان کیفیت آن
  • برند و اعتبار شرکت سازنده محصول
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • شیوه خرید محصول
  • نحوه توزیع آن در بازار
  • میزان دقت و قدرت تشخیص اندازه گیری دستگاه

و سایر موارد دیگر

جهت خرید دستگاه تست قندخون ارزان قیمت علاوه بر خرید از طریق داروخانه ها و فروشگاه های معتبر می توانید از طریق کالا پزشکی ها و یا نمایندگی های عرضه و پخش این محصولات با برندهای صاحب اعتبار در سراسر کشور اقدام بفرمایید.

فروشگاه دستگاه قندخون در اصفهان

فروشگاه دستگاه قندخون در اصفهانجهت تهیه باکیفیت ترین و کاربردی ترین دستگاه های قندخون در استان اصفهان می توانید به فروشگاه دستگاه قندخون معتبر در شهر مذکور مراجعه نمایید.

دستگاه های قندخون به طور کلی بر اساس روش اندازه گیری به دو دسته فتومتری و الکتروشیمیایی تقسیم بندی می شوند.

طراحی دستگاه قندخون به گونه ای است که فضای زیادی را اشغال نکرده و حمل و نقل و جابه جایی آن به آسانی انجام می گیرد.

روش انجام تست قند با استفاده از این دستگاه بسیار آسان می باشد که جهت این امر کافی است با استفاده از سوزن لانست مقداری خون از سر یکی از انگشت ها در حجم کمتر از ۶ دهم میکرولیتر گرفته و بر روی نوار تست در قسمت مشخص شده قرار داده سپس آن را به دستگاه متصل کنید پس از دریافت بوق از طرف دستگاه چند ثانیه منتظر مانده تا اندازه گیری به پایان برسد.

نکته:

بهتر است قبل از انجام تست قندخون دست ها به خوبی بشویید، این کار نه تنها از لحاظ بهداشتی و عدم ورود میکروب به خون تاثیرگذار است بلکه سبب بهبود گردش خون در انگشتان دست شده و دقت اندازه گیری دستگاه را بالاتر می برد.

فروشندگان دستگاه قندخون با کیفیت مناسب

فروشندگان دستگاه قندخون با کیفیت مناسبفروشندگان متعددی در سراسر کشور وجود دارند که در زمینه فروش و عرضه انواع دستگاه قندخون با کیفیت مناسب و قیمت عمده فعالیت دارند که جهت دریافت اطلاعات لازم درباره مشخصات این شرکت ها و دریافت استعلام در خصوص مشخصات فنی و کیفی محصولاتشان می توانید به سایت های اینترنتی در این خصوص مراجعه بفرمایید.

جهت اطمینان از کیفیت و قیمت کالای خریداری شده از فروشندگان دستگاه قندخون، به نمادهای استاندارد درج شده بر روی کالا، ضمانت نامه ها و شماره های درج شده جهت مشاوره و خدمات پس از فروش محصول دقت بفرمایید.

همچنین جهت اطمینان از اصالت کالای خریداری شده از فروشنده دستگاه قندخون گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کالا را نمایید.

بزرگترین تولید کننده دستگاه قندخون در ایران

بزرگترین تولید کننده دستگاه قندخون در ایرانتوسط بزرگترین و معتبرترین تولید کننده های دستگاه قندخون در ایران با برندها و مارک های معتبر می توانید باکیفیت ترین نوع این کالاها را با قیمتی استثنایی به صورت مستقیم و بدون واسطه تهیه نمایید.

از مهمترین نکاتی که خریدار سوزن قندخون در هنگام خرید باید به آن دقت نماید شکل قلم نمونه گیری یا همان درگاهی است که سوزن لانست در آن قرار می گیرد، که با توجه به مدل و مارک دستگاه می توانید این قطعه جانبی را از فروشندگان این کالا دریافت نمایید.

در خصوص لوازم جانبی دستگاه تست قندخون می توان به مواردی از قبیل زیر اشاره نمود:

  • نوار تست
  • سوزن لانست
  • قلم لانست یا همان قلم اندازه گیری
  • باتری
  • CD
  • دفترچه راهنما
  • جعبه و کیف نگهداری
  • ضمانت نامه و کارت گارانتی